Vad göra?

Okej, återigen: Jag vet att jag inte skriver mycket. Men det känns lite lönlöst att bara skriva om vad jag inte göra på dagarna. Kanske tar en liten bloggpaus och återkommer när jag kommit på något att skriva. Hm...

Större delen av min fritid har jag spenderat med att läsa alla 400+ sidor med lolcats på icanhascheezeburger.com. Graferna är också skoj. Och hundarna så klart. Jag vill ha katt! Men jag har inte råd... Och jag tror inte jag skulle vara så glad om den fick tag på böckerna i min bokhylla... om man dömer efter vissa av bilder på ovannämnd sida...

Jag har glömt hur man stavar (både svenska och engelska), så ni får ursäkta.

Nu har jag bättre saker för mig. Enligt mig i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Neeeej, lägg inte ner din blogg, inte ens för ett tag. Hur skall jag då hålla koll på vad som sker med dig där borta i Sverige-land?



Det är inte så dyrt att ha katt, Poe Bjarne kostar oss bara mellan 20-40 kr/veckan. Det har du råd med nu när vi inte går på Thai-restaurangen en gång i veckan. Om du skaffar dig en vuxen katt så kommer den nog inte hoppa upp i dina bokhyllor, P-B hoppade bara omkring en massa när han var pytte.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback