Kry

Jag lovar, jag lever. Jag har bara varit sjuk  i en hel vecka. Blääääääääääääääää.

Okej, så, jag är väl vid liv igen. Jag kan andas, för det mesta. Jag blev helt död av att gå till Lidl på Andersberg för att se vad i hela friden det var för något ställe. Med andra ord, jag bör nog inte jogga på några dagar till.

Det har inte hänt någonting alls eftersom jag legat död i soffan - ja, förutom att jag insett att en större soffa skulle sitta fint, någon som vill donera 10 000 kr? - så jag har absolut ingenting att berätta.

Så här spännande är mitt liv just nu:
Tentor nästa vecka
Börjar bli varmare ute (~7 grader)
Hittat kex som jag åt när jag var liten (fast blir man någonsin stor?? De är vanliga kex med choklad på översidan. Ja, det var ju inte de här specifika kexen jag åt, utan det var samma sort som jag åt...)
Post-förkylningshostandet har börjat

Så, det är så det ligger till. Take care. See you later. Buy t-shirts on the way out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback