Det surrar, det gör ont, det frustrerar - och jag KLAGAR

Andra gången jag joggade idag efter förkylningen, och nu har jag inte bara den vanliga ledvärken utan vänster vad/fotled gör apont. Thanks... Allvarligt, är det inte nog jobbigt redan att bara ta sig ut och jogga, ska man behöva ha ont efterråt också? Geez... Inte som att det gjort stor skillnad heller, orkar inte ens lika mycket som innan jag blev sjuk för jag har inte kunnat jogga på 2 veckor.

Dessutom så verkar jag oförmögen att skriva idag. Trycker bara på fel tangenter hela tiden, och av någon anledning skriver jag ord baklänges! What's the meaning of that?! Med andra ord, jag måste sudda nästan varannat ord och skriva om för att detta ska bli läsligt. Gaaah...

Är otroligt less på datorsurret. Någon som har uppfunnit en tyst dator? Please? No? Allt jag hör hela dagarna är pfffffffffffffffffffffffffff....pfffffffffffffffffffffff......pffffffffffffffffffff....... Eller, något slags... blåsljud som inte går att illustrera med ord. Whatever. Är helt beroende av datorn, men blir bara frustrerad när den är på. Not good.

Innan jag glömmer det, kan alla sluta tjata om att de är så duktiga och pluggar affärssystem hela tiden?! Hatar skiten. Och programmeringstentan är lugn, kräver inte mycket plugg alls. Så med andra ord, jag har inte speciellt mycket att göra. Jag ignorerar affärssystemtentan. Den finns inte. Poff... Borta. (It's magic!) Det är t.o.m. tråkigare än it-säkerhet. Och det säger en hel del. Holy moley.

Föresten, det börjar nästan bli dags att avtäcka min senaste skapelse. Jag har lekt lite med programmering, och skapat ett quiz. I know! Själva slutprodukten lever nog inte riktigt upp till all tid jag lagt ner på den, men det kan jag acceptera. Jag lär mig ju, so shut up. Kanske lägger ut den här när jag är redo med en första version. Det är inte långt kvar nu. Inte långt kvar...

Slutligen vill jag bara fråga: What the hell is up with my computer?! Den vägrar starta från viloläge, skärmen blir bara svart (dock fortsätter den surra) och jag måste starta om. Hela tiden. Visst, jag kan formatera om, men det känns som att kvaliteten är ganska kass om datorn inte ens klarar 6 mån. Windows 7, tack.

(Och så vill jag tacka mina grannar, som nått en ny nivå av irriterande. Tack, tack...)

Kommentarer
Postat av: Susanna

hallâ... nu var det länge sen du skrev! Dags igen snart? :)

2009-04-12 @ 18:48:52
Postat av: Angelica

Nu kommenterar jag igen, men förhoppningen om att du skall skriva ett nytt inlägg snart! Annars får du fortsätta att kommentera på min blogg, den uppdateras nästan dagligen :P GO THERE!

Postat av: Angelica

Oj, kommenterade på fel inlägg.... men men, you know what I mean!?!

2009-04-29 @ 08:47:27
URL: http://angelicasfoodcorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback