Förändring?

Good evening,
how's things?

Ja, då var det snart dags för en realitycheck igen. Första tentan på måndag. Har nästan inte fått något gjort idag alls, skolmässigt. Har dock varit på besök hos frisören. Hon klippte av mig lite hår. Så nu är jag o-oklippt.

Nej, är inte på humör att skriva här egentligen. Vet inte varför jag gör det. Ingen är väl ändå intresserad av att läsa det här när inget hänt. I alla fall. Ny frisyr.

Jo! Har fått veta hur mycket jag ska betala till csn, och betalat. Så nu är jag fattig. Får leva på vad jag har i kylen under resten av månaden (och de som sett min kyl vet att det är ett magert utbud). Okej, så illa är det inte. Men kommer det några oväntade utgifter är jag körd.

Sedan har jag idag börjat på ett icke-nyårslöfte idag. Jag ska i en månad framöver ge mig på LCHF. Eller, med andra ord, inte äta kolhydrater :P. Det är inte riktigt en gå-ner-i-vikt-grej, utan det ska tydligen vara bra för hälsan och minska huvudvärk och massa annat tjaffs. Ska testa i en månad och se hur det går. Det är dock bara första dagen och det är redan svårt haha. Man kan ju inte köpa LCHF-mat till mikron! Jag måste laga allting själv :P. Har gjort coleslaw och orunda köttbullar och ätit coleslawen med stekt kyckling (mycket gott) och köttbullarna (som var otroligt goda - köttfärs, ägg, vispgrädde, grillkrydda, vitlökspulver, salt och peppar!). Anyway, får se hur det går :).

Det snöade idag (se, det har hänt saker)! Massor, i Halmstadsmått mätt i alla fall. Det är borta nu, men det var trevligt så länge det varade. Hann inte ut och leka, men kanske nästa gång snön kommer förbi :D.

Oh, well. Det hade ju hänt lite i alla fall. Nu är det en massa plugg kvar till nästa veckas tentor. Det är allt jag har planerat, så... Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback