Duuude

Tenta # 2 imorgon. Känns ganska bra, har pluggat en massa. Men man vet ju aldrig. Lärare kan vara rätt snurriga.

Är trött. Har stirrat på skärmen i några timmar nu... Har haft huvudvärk 2 dagar i rad, ont i rygg och leder och det börjar komma nu också. Är riktigt kasst. Orkar verkligen inte bli sjuk.

What else... Jag vet inte riktigt. Ska fira i helgen att tentorna är över, men har ingen Angélica att fira med. Någon frivillig? Spelar ingen större roll vad.

Vill äta kolhydrater. Jag tror jag dör! Popcorn, pasta, ris, bröd, chips, pizza... Jag blir galen! Men än så länge går det bra. Bara svårt när man är i skolan osv. för man kan inte bara köpa mat utan måste planera dagen innan... Vilken jag inte gärna gör.

Oh, well. Har inte hänt något intressant alls faktiskt. Har bara kommit på en massa saker jag vill köpa, men har noll kronor - förutom pengar till mat. Dumma CSN.

Är riktigt, riktigt trött. Vet inte vad jag ska göra med mig själv just nu faktiskt. Så ska nog ta och vila lite. Toodles.

Kommentarer
Postat av: Angélica

Jag skall skicka dig en kopia av mig som du kan ta med på stan på lördag, sen kolla på tv hela kvällen med B&J glass och ohyggligt massa annat gott som inte innehåller kolhydrater, sen kan ni gå och äta på Thai på tidag... hmmm... tror ja skickar ner mig sjlv istllet!



Miss ya!

2009-01-15 @ 13:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback