Cravings

Okej, först och främst. Angélica: du ska inte klaga när du inte uppdaterat din blogg sedan jul(!). Dessutom vill jag påpeka att man måste vara medlem för att kommentera i den, vilket är lite tråkigt för oss som inte vill gå med i en sekt :P.

Så. Då kan jag fortsätta som vanligt. Hm... Vad har hänt... Har börjat nya kurser, programmering och affärssystem. Programmeringen är jätte, super, ultrakul. Jag har redan gjort drygt hälften av det vi ska göra denna läsperiod. På en vecka haha. Men det är så kul! Nu börjar det dock bli lite svårare, så får se hur det går. Har i alla fall alltid velat lära mig, så jag tar vara på chansen. Affärssystem däremot... Major snoozefest. Redan tråkigt. På två föreläsningar har de lyckats upprepa allt av det tråkigaste under introduktion till informatikkursen från i höstas. Hoppas bara det blir bättre. Boken är i alla fall kort...

Har jag sagt att jag börjat motionera? Det är sant! Jag vet, ingen kommer tro det :P. Men har lyckats vara motiverad i över en vecka nu. Får se hur det går. Har varit och åkt skridskor en gång, simmat en gång, och så har jag joggat en del. Jag menar, inte som att det är någon större idrottsprestation. Jag ser nog ganska patetisk ut när jag drar mig framåt i slow-motion, med andnöd på köpet :P. Men så går det.

Puff. Är så sugen på en massa onyttigheter idag! Det är helt sjukt. Ballerinakex, pizza, mockarutor, chips, pasta med någon krämig sås, popcorn, glass, ja, allt möjligt. Går det att äta så är jag sugen på det! Huvva. Fryser gör jag också. Så lite varm mat skulle inte sitta fel... Om jag bara hade mikromat... eller om jag inte redan hade ätit middag :P. Nej, usch. Jag är trasig!

Kommentarer
Postat av: Angélica

Wohoo kommentarerna är up and running again!!!



Oj, läser du min så kallade blogg, trodde inte någon gjorde det alls...Ok, nu har jag uppdaterat min blogg, typ 2 ggr till och med. Sen tror jag man kan kommentera på min blogg genom att vara anonym...men jag kan ha fel.

2009-02-04 @ 09:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback