Frustration, oenergi och ryggvärk

Upptäckte ett mycket intressant naturfenomen igår: folk som läser ekonomi rör sig hela tiden i en flock. Det ser helfånigt ut. De lämnar klassrummet för att köpa kaffe samtidigt - och de kommer tillbaka samtidigt! Trots att man måste stå i kö för att köpa kaffe, och betala en och en. Kanske har de en kaffeansvarig som håller koll på att ingen från grupper saknas, så de stackars ekonomerna måste gå själva. Naaaww...

Har gjort klart sista programmeringsuppgiften idag :D. Är ganska stolt, gjorde hela programmet from scratch, as it were, så jag tycker jag har rätt att skryta lite. Det är ett roulettespel. Så spelberoende, here I come! (Oh, wait, I already am - that's why I don't gamble. Crap. =P).

Har varit alldeles för kallt för att jogga de senaste dagarna (nej, jag är inte lat! Det är kallt!). Suck. Har powerwalkat (läs: "powerwalkat") två gånger, men snälla. Man blir ju inte ens andfådd. Håll tummarna för att det blir varmare och osnöigt till helgen/nästa vecka/resten av året.

I övrigt är det verkligen löjligt hur fattig jag är. Köpte upp mina sista pengar på Maxi idag (men jag fick ~37 kr i rabatt för alla kampanjprodukter jag köpte!) så nu är det slut... Vad som är slut vet jag inte, för jag har inte gjort något kul alls på 1 mån. Men slut är det i alla fall!

Jag borde få risktillägg för att plugga. Har så ont i ryggen av allt det här datorsittandet! I en vecka snart nu. Idag har jag suttit vid skrivbordet i hopp om att det ska bli bättre, men har lika ont som vanligt. Blä. Det är tur att man har haft programmering att dämpa smärtan med... "Jag vill programmera hela dagen lång, och imorgon också, trallalalala" =P.

Jag måste också säga några ord om Angélicas dator, som gått och blivit dödad av en katt. Jag hoppas den blir frisk snart, så man får återse Angélica på internet, nu när man inte ser henne irl. Norge snor de bästa människorna från oss. Dumma norge!

What else... Har inte riktigt ork att skriva mer. Det kräver så otrooooooligt mycket att trycka på knappar. Oh, well...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback