Räkning?

Sitter här och skriver detta i Chrome som jag precis laddat ner. Jag lyssnade på allt tjat om att man skulle pröva den. Än så långe håller den måttet.

Middag med jobbet igår. Mycket trevligt. Maten (nr 1... var det oxfilé?) var otroligt god. Nästa gång jag går till Fridolfs (vilket ju är så ofta. Äter där varje vecka.) ska jag definitivt äta den. Mums! 

Sitter här och ser på Adam och Jamie som häller tomatsås över varandra. Ja, du...

Imorgon är det skola tidigt, sedan plugg och sedan jobb. Blä. Ingen lust. 

Ska gå och lägga mig snart. Är inte frisk än och var uppe alldeles för länge igår, mådde rätt kasst imorse, så jag tar igen det idag.

Har tandvärk. Vill inte gå till tandläkaren! Har inte råd! Det går nog över...

Hur är livet i övrigt då? Jag flyter med... Dagarna går lite upp och ner. Det är egentligen inte så mycket intressant på gång, är rätt upptagen så jag hinner inte riktigt tänka på mycket annat än vad jag ska plugga och vad jag ska äta. 

Klarade nästan en vecka utan att drömma om jobbet, men inatt så sket det sig. Det var nog pga. middagen. Drömde hela natten att jag jobbade... kommer inte riktigt ihåg vad det hela handlade om, men Donken var med i alla fall. Jag är rätt trasig.

Nej, nu ska jag hitta på något skoj att göra. Eller sova. Vilket ju är rätt skoj. Hm...

Kommentarer
Postat av: Angélica

LÄNGE LEVE MYTHBUSTERS!!!!!!

2008-09-17 @ 22:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback