Nasal amputation

Det är verkligen otroligt rörigt här inne. Vet inte vad jag ska göra. 3 sekunder innan jag städat färdigt är det stökigt igen. Hela matbordet är fullt av böcker och papper och skit, och på golvet står tvätt jag inte orkat lägga undan, och överallt är det bara fullt, fullt, fullt. Det ska bli så skönt att flytta till en 2:a. Då ska jag breda ut mig! (Min lägenhet ligger på nätet om någon vill söka den...)

Idag har jag i alla fall fått något gjort. Det är den första produktiva dagen. Började med delredovisning av multimediaprojektet. Det gick bra trots att vår PP-presentation var apful. Lite orolig blev man när de första grupperna redovisade och de var riktigt, riktigt bra. Men vårt var bra också. Tycker jag. I alla fall, sedan åt jag och Angélica på thairestaurangen, där de hade några knyten som var galet goda. Efter det gick jag hem, käkade yoghurt och började på uppsatsen. Jag fick nästan 3 sidor skrivna idag, i skaplig kvalitet. Imorgon ska jag jobba mer och förhoppningsvis hinner jag klart i helgen. Kommer verkligen inte att hinna sedan. Massa, massa att göra!

Utöver det kan jag berätta att jag snart hugger av mig näsan för jag håller på att bli galen. Jag är täppt och nyser konstant (vilket gör det rätt jobbigt att skriva uppsats) och det blir bara inte bättre. Det var helt ok i nästan en vecka efter förkylningen och så kommer det helt plötsligt tillbaka. I'm becoming a tiny bit insane, to be honest. Jag vill andas!

Nu ska jag väl gå och lägga mig, eller något. Imorgon behöver jag inte gå upp om jag inte vill! Tjoho!

Ps.
Jag har känt hela dagen att jag glömt något. Om ni vet vad det är, snälla säg det till mig. Om jag glömt något viktigt så ber jag om ursäkt. Det var inte meningen.

Kommentarer
Postat av: Angélica

Tror detta med att du nyser bara är nått du hittar på för uppmärksamhet. Under den tiden du åt lunch med mig sa du "vänta, jag måste nysa" två gånger och inte en enda av dessa gångerna kom det så mycket som en liiiiiiiiten nysning ur dig. I don't think you're becoming a tiny bit insane. I know you're already crazy- faking sneezes for attention. That's even lower then (that horrible internet/mobile company).



Mohahahahaaaa!

2008-09-25 @ 22:21:30
Postat av: maja

hmm.. hur mycket betalar du för ettan i månaden? ;)

Postat av: Robert Nehmé

vad tycker du om Skullcandy hörlurar?

2008-10-05 @ 20:07:35
URL: http://mrmrs.se
Postat av: Alina

Var gärna med på gissabilden i min blogg! :)

2008-10-05 @ 20:10:59
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback