Give me real, don't give me fake

Just nu: Coldplay - A Rush of Blood to the Head

Välkommen till min värld av ironi.

I min värld består allting av ironi och sarkasm, varav användandet varierar. Hus byggs till större delen på sarkasm, medan ironi ingår i de flesta matprodukter och nötkreatur (inte får).

Alla är välkomna i min värld av ironi.

Här finns inga krig. Det beror egentligen mest på att alla är så självupptagna, men också delvis på att konstant ironi kräver en hel del tankeverksamhet och man helt enkelt inte har tid att bli arg på någon annan.

Det är fridfullt i min värld av ironi.

Eftersom alla är så upptagna med att tänka på ironin hela tiden orkar man inte prata med någon annan. Någon gång då och då är det väl någon som sätter på musik, men det händer relativt sällan. Ironi tar upp ganska mycket tid.

Ingen går hungrig i min värld av ironi.

Eftersom ironi är huvudsakliga födan, och också egentligen finns överallt (d.v.s. i luften, på marken), finns det alltid någonting att äta. Ingen garanti mot skörbjugg ingår dock.

Är det någon som vill komma och bo i min värld av ironi med mig?

Kommentarer
Postat av: Angélica

Lay off the drugs Susanne, you're starting to scare me. Who knows that kind of glasses you'll pick for me if you're on drugs.... Heeeeeelp!

2008-09-20 @ 00:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback