Sagan om Dutten

Idag har jag köpt en dator! Jag har köpt en ASUS laptop, så jag kan springa omkring med datorn i en väska om jag vill. Jag har döpt den till Dutten. Så nu sitter jag här och skriver på Dutten. Han är en snäll dator, fast Vista kivas lite. Man var allvarligt tvungen att godkänna ett namnbyte på en mapp! Herregud. Det finns en gräns på hur paranoid man kan vara.

Dutten är ganska bra för paranoida, den har bl.a. ansiktsigenkänning. Jag kan nästan leka hemlig agent :).

Jag vill inte riktigt sluta leka med Dutt, men vid något tillfälle lär jag väl gå och lägga mig. Ska skita i labben imorgon så jag har hela dagen ledig för att leka med Dutten, plugga och leka med lägenheten (som officiellt blivit min idag).

Jag är jättesugen på chips. Låtsas att Hemköp har stängt...

Kommentarer
Postat av: Angélica

Skäms på dig, skolka... ta ta ta som de säger i england! Jag var med sugen på chips, eller på nachochips, gick till netto o handlade men jäklar va salta de va... kunde inte äta många förrän det kändes som om jag hade en mindre saltgruva i munnen... ta ta ta!

2008-10-01 @ 22:27:25
Postat av: Elak

Har du stängt av UAC?

2008-10-22 @ 12:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback