Poff

Så lät det när jag träffade väggen. Eller, jag går snarare längs väggen, med en hand mot murbruket. Ni vet vilken vägg jag menar. Min kropp har börjat säga emot allt slit, jag mår illa ofta, är yr lite då och då, vill inte äta, bara sova. Ska försöka ta det lite lugnare. Man kan tyvärr inte göra allt här i livet.

I övrigt har det varit en ganska bra vecka, och verkar fortsätta i den stilen. Imorgon (tvättid kl. 7...) ska jag och Angélica bege oss ut till Wapnö och julmarknad, så förhoppningsvis kommer lite julkänsla att börja infinna sig. Jag hade också tänkte använda lite "rainy day" pengar och köpa den där efterlängtade popcornmaskinen imorgon. Lördag är sista dagen jag jobbar på Donken, och det ska firas ute på stan (också med Angélica). Förmodligen i alla fall, man vet ju aldrig, vi kanske fastnar framför TV:n. Söndag lär väl bli skoljobb, men det är inte säkert och om det inte blir det så får jag vila lite till.

I övrigt är väl det mesta som vanligt. Kände mig jätteduktig idag som bokade tvättid för hela december (inte en enda morgon kl 7!). Har ont om pengar, det är extremt många räkningar som kommer i november och inte speciellt mycket pengar till att betala dem. Måste vänta till nästa lön, och inte ens den ger så mycket. Så ingen för förvänta sig dyra julklappar i år.

Vet inte vad jag ska skriva mer. Har inte lämnat in Dutten än, behöver honom i skolan. Vad mer... Vet inte. Någon får väl föreslå något om det ska komma regelbundna uppdateringar. Brist på fantasi här people! Anyway, ska göra något vettigt. Toodles!

Kommentarer
Postat av: malinm

tvättid vid 7 är aldrig kul :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback