Smält människa

Det är så otroligt, otroligt varmt på jobbet. Man kan lika gärna spendera en dag i en bastu, det skulle inte göra någon skillnad. Dessutom har det varit väldigt mycket att göra, så man springer omkring och jobbar som en idiot i +30 grader. Puh. Jag = smält. Den enda trösten är att det finns glass haha.

Det har inte hänt så mycket i övrigt, förutom att det blivit varmt. Jag har haft mellanskift så jag har inte haft mycket till liv. Men imorgon ska jag laga lunch åt pappa och sedan blir det en vild kväll med tvätt. Jag borde städa också... På måndag, däremot, då bär det av mot IKEA! Jag och Hanna ska shoppa loss. Eller, Hanna ska köpa 2 saker, jag ska köpa kring 10 haha. Men jag ska inte köpa någonting speciellt dyrt.

Jag har precis insett att jag snart har semester! Wohoo! En hel vecka utan jobb, vad ska jag göra? Jag ska resa bort. Utan tvekan. Vart jag ska är lite knepigare. Om jag inte kommer på någonting tänker jag sätta mig på ett tåg och bara åka till första bästa ställe. Jag måste spara pengar... Suck. Ingen mat för mig denna månad. Men det ska bli så himla skönt! Jag vill åka till England. Någon som vill hänga på?

Nej, nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Varför slutar alla kvällar med att jag sitter i soffan och glor? Okej, inte alla kvällar. Men många...

Bäst jag börjar min planering för IKEA. Annars kanske jag lyckas åka därifrån utan att ha köpt hela affären! Hemska tanke.

Ha det!


Glömde säga det. Såg på Legends from Earthsea i veckan. Den var riktigt bra, men man märkte att det var hans första film. Dock såg jag Laputa - Castle in the Sky också och det var helt underbar! Den var verkligen i klass med Spirited Away och Howl's Moving Castle. De tre är de absolut bästa. Helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback