Sent

Det är sent. Jag är trött. Jag har jobbat stängning. Jag sitter här och lyssnar på musik lite bara, innan jag lägger mig. Jag har en prick tandkräm på armen. En jätteliten prick. Idag har jag invigt min pastamaskin med att göra spaghetti och tagliatelle. Det var jättekul att snurra på en "arm" och sedan kom det ut en massa pasta på andra sidan. Jag vill ha fler format! Jag har också varit förbannad på facket. Jag fick en faktura på över 100 kr mer än jag brukar betala, och det stod att jag hade missat att betala en faktura trots att jag betalat allt, och så fick jag sitta i kö i 30 min (!!!) vilket kostade mig mer än 100 kr (!!!). Jag som fick 100 kr till mobilen i födelsedagspresent - så fort försvann de. Hade jag bott i USA hade jag stämt idioterna. Dessutom blev jag felkopplad 2-3 ggr så det drog ut minst 10 min extra på tiden. Usch vad förbannad jag blev! Och svaret jag fick sedan, när jag äntligen kommit till rätt person, var att de hade dåliga datorer så jag skulle betala halva november som de inte tagit betalt för men det stod på april istället men jag hade inte fått något inbetalningskort på det, viken hon inte kunde svara på varför. Blä vad äckligt inkompetenta de är, som inte ens kan skicka ut rätt inbetalningskort, rätt information till medlemmarna och sedan inte ens informera sin personal. Jag får se hur länge till jag är med där...

Nej, nu blev jag ju på dåligt humör. Jag som var rätt glad. Jag har börjat läsa en biografi om Douglas Adams som än så länge är riktigt intressant. Imorgon ska jag nog inte göra något speciellt, äta resten av min pasta och se på TV. Jag ska försöka ta en promenad in till stan, det är så trevligt. Jag gillar varmt väder =). Imorgon är det lördag, ja, det får jag inte glömma.  Jag beställda föresten DVD:er idag. Tjoho! Jag har beställt Earthsea - äntligen! - som jag verkligen ser fram emot. Jag älskade böckerna i alla fall. Jag hoppas de ska köpa in den 3:e på engelska på biblioteket. Jag mailade dem om det :P.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig, jag märker att jag börjar så svårt att stava rätt och det är ett säkert tecken på att jag är trött. När och blir hoc så ska man börja plira lite mot sängen. Så sov gott!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej Susanne, hittade din blogg. Jossan på jobbet här. Hoppas allt är fint ;D

Postat av: Angélica

Varför har du tandkräm på armen?

2008-05-21 @ 03:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback