Phlogging

Har precis kommit hem från födelsedagsmiddag på Gastons med föräldrar och släktingar. Jag fick några tidiga födelsedagspresenter eftersom de åker hem till Belgien imorgon, så nu har jag en alldeles ny och fin stavmixer och 4 suffléskålar (nu kan jag suffléa haha).

Festen igår var riktigt lyckad. Vi grillade och spelade lite Guitar Hero och sedan gick vi till Idas och var där någon timme eller så. Jonas tvingade in oss på Valentine (trots att jag förbjudit det haha) men vi var bara där 5 min eller så, så jag hann inte bli helt desperat av att jag faktiskt kände igen en massa folk. Usch vad patetisk man blivit. Sedan gick jag, Marcus och den andra Jonas och käkade på Donken och så gick jag hem. Det var som sagt en lyckad kväll, jag hade trevligt och det var inte för mycket att städa efterråt haha.

Problemet med hela konceptet att fylla år, som precis slog mig när jag satt och åt ikväll, är att man börjar gå igenom vad man gjort sedan sist man fyllde år, hur långt man kommit med livet etc. Jag hatar att bli så här nostalgisk för jag tror aldrig jag sett tillbaka på ett år och varit nöjd. Nu har jag i och för sig gjort mer än jag lyckats klämma in under tidigare år men det får mig ändå att må så pass att jag satt på Keane - Hopes and Fears och sitter här och skriver av mig lite. Argh, jag trodde jag hade kommit över de här känslorna.

Nej, skit samma. Jag mår inte bra, för ännu ett år har gått och jag inser hur patetisk jag är, men det går över. Om jag har tur är jag glad imorgon. Ikväll ska jag slänga på en film och bara glömma allt. Om inte någon har lust att hitta på något?

I övrigt har det varit en skaplig dag. Jag fick för mig att gå in till stan och köpa en bok (tack Dior =)). Men smart som jag är så tänkte jag inte på att det var lördag så det var ju så klart stängt. Jag visade ytterligare prov på min intelligens när jag fick för mig att gå dit med mina sandaler så nu har jag blåsor under fötterna och kan knappt gå. Inte en av mina mest inspirerade dagar.

Nej, nu ska jag försöka muntra upp mig själv. Någon som kan en bra vits?

Kommentarer
Postat av: Angélica

Du är inte alls patetisk!!!!!!

2008-05-11 @ 22:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback