Banan

Det luktar gammal banan i min lägenhet. Fast den är inte gammal, min banan. Men den luktar gammal. Jag ska äta den ikväll, med lite yoghurt, så att det slutar lukta gammal banan här.

Som svar på Angélicas fråga, jag hade en prick tandkräm på armen för att jag precis borstat tänderna och tydligen kan inte tandkrämen hålla sig i munnen. Jag har ingen aning, med andra ord :).

Jag är trött, jag har jobbat öppning. Imorgon har jag stängning däremot för Henke är ledig så jag har tagit hans stängningar. Jag vet inte om det är bättre. Jag överlever väl i alla fall.

Igår var vi ut med mitt skift, drack lite cider på en uteservering och hade allmänt trevligt. Vi var inte ute så länge, men tillräckligt i alla fall. VI hade skoj. Det är skönt att det börjar bli sommar så man kan hitta på saker ute. Visst, vi frös som djur men då flyttade vi till ett bord närmare värmestolparna haha.

Jag har varit riktigt duktig denna vecka. Jag har tagit två beslut som jag funderat på jättelänge. Dessutom har jag både diskat och tvättat. Jag har inte dammsugit, men man kan inte få allt här i världen.

Tog en promenad till Östra stranden idag. Hittade inte en bra väg dit så jag gick nog alldeles på tok för långt, men vägen tillbaka gick bättre för då fanns det skyltar så nu kanj ag den effektivaste vägen dit. Jag kände att jag behövde komma undan lite, jag ville bara sitta på en lugn plats och lyssna på musik och läsa. Det gick inte så bra för det blåste rätt kallt så jag frös, två tonårstjejer levde om och en massa folk badade (galningar). Jag satt kanske där en halvtimma. Ca 1 ½ timmes promenad för 30 min. Well, better luck next time.

Jag är så otroligt trött. Det känns som att jag skulle kunna somna här. Jag vill bara sova bort en hel månad. Allt är så kasst så jag skulle inte missa någonting. Jag längtar tills jag har semester. Kanske sätter jag mig bara på ett tåg och åker någonstans då. Jag får se.

Hur som helst, nu har jag saker att göra. Som att sova, t.ex.. Ha så kul!


Kommentarer
Postat av: Susanna

vad var det för beslut du tog?

2008-05-23 @ 10:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback