Freak...y

Okej, om ni undrar varför en frisk människa är uppe vid den här tiden en dag de inte behöver jobba så har jag inget egentligt svar. Jag har varit uppe en timme och funderat på det. Jag hade tänkt sova 12 timmar men det blev bara 10... Jag är i alla fall ledig och ska fika med Dior om några timmar så jag tänkte att jag utnyttjar de extra timmarna till något produktivt men allt jag har gjort är att titta på annonser för bokrean (för tredje-fjärde gången) och suttit här lite. Funderade på att se en film men jag ville vänta på DVD:erna jag beställt som kommer idag (tjoho!). Hur som helst, jag har en hel del saker att göra. Jag måste städa, diska, ta ut sopor, fika, laga mat (tänkte ge mig på att göra egen pasta) och förhoppningsvis hinna med en filmkväll. Anyhow, nu ska jag försöka börja dagen med att duscha så att jag blir oälg.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Angélica

Vem e Dior?

2008-03-03 @ 15:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback