England day 4

Hej!
Idag har jag varit till Oxford. Det ar en riktigt fin stad, med en massa fina gamla byggnader och en skon stamning helt enkelt. Jag hade trott att det skulle vara storre, men jag antar att allting cirkulerar runt universitetet. Det var mycket lattare att hitta in i London och det fanns en massa skyltar och sadant uppsatt sa man skulle hitta. Jag lyckades dock ga fel i borjan for jag struntade i skyltarna (jag ar som jag ar) och lyckades pa nagot vanster hamna vid Oxford Ice Rink, sa da har jag fatt se den ocksa, haha.

Smart som jag ar sa kopte jag annu mer bocker dar sa nu maste jag spendera resten av kvallen med att leta reda pa en vaska sa jag kan bara med mig alla bocker hem. Jag kommer hem imorgon! Jag langtar. Inte for att England ar daligt, inte alls, jag trivs riktigt bra, men den har resan har varit riktigt lojlig, fran borjan till slut. Nasta gang jag kommer hit har jag lart mig nagra laxor.

Jo, jag har fatt ett rum for inatt. Det hotellet for £42 hade inga och inte heller fanns det nagra pa "mitt" hotell, men ett grannhotell kunde klamma in mig. Jag ar pa vag dit nu. Sedan ska jag ga och ata nagonstans. Jag har inte riktigt bestamt mig for var annu. Imorgon kommer jag hem! Jag ser fram emot det nagot enormt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback