England day 3

Hullo again!
Kl. ar 11:30, jag sitter och tittar pa Oxford Street uppifran internetcafeet och lyssnar pa svenskar som pratar bakom mig. Det ar forvanadsvart manga svenskar har, och hollandare ocksa. Man aker ju till London for att hora engelska, men icke :P.

Jag har varit i bokaffarer idag. Foyles, Waterstone's och Borders. Jag har kopt alldeles for manga bocker redan, men som sagt, jag kan ju checka in bagage nu sa det spelar inte lika stor roll haha. Usch, jag langtar tills jag aker hem... Imorgon ska jag till Oxford ar det tankt, sa jag far hoppas att jag hittar nagon bokaffar dar ocksa ;). Det verkar som att jag far sova alla natter pa hotellet jag bor pa nu for jag var in till det for £42 och de hade inga rum lediga till torsdag, trots att de hade massor lediga igar. De verkar inte ha varst stor koll...

Jag hade tankt forsoka ta mig till London Tower nu, om jag vagar mig pa the Tube igen. Den var ratt laskig, jag undrar hur fort de dar tagen gar egentligen. Men jag kan ju inte aka till London utan att se nagra sevardigheter i alla fall.

Usch, det luktar jattegott har. Jag ar hungrig! Ikvall tror jag att jag ska forsoka mig pa sushi, det finns ett stalle dar man kan plocka bit for bit det man vill ha.

Nej, nu ska jag satta mig i rorelse. Mot Oxford Circus Station!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback