England day 2, part 3

Okej, har ar jag igen. Tankte bara uppdatera er om min resa, som nu antligen borjar ta form. Jag har nu bokan om min hemresa, sa jag kommer hem pa fredag. Det ska bli skont, slippa ha panik for hotell och pengar. Nasta gang ska jag planera MYCKET battre. Sa, imorgon ska jag shoppa loss i London och kolla pa sa mycket sighseeing jag hinner. Pa torsdag ska jag formodligen till Oxford over dagen (det visade sig att det inte alls kostar 1000kr, jag sag visst fel :P). Jag har hittat ett hotell (kvaliteten kan man ju diskutera, men...) som kostar £42 per natt som jag ska forsoka boka till pa torsdag (de hade inget idag) och jag har redan hunnit kopa en massa bocker. Jag har ingen budget nar det galler bocker har, for det finns alldeles for manga bra bokaffarer. Det finns t.o.m. en precis dar jag bor for tillfallet. Jag har atit pa pizza hut, dar de nog tyckte jag var lite konstig for jag rakade bestalla tva huvudratter. Av misstag, tro mig. Jag har ocksa irriterat en kvinna pa Boots som inte tycktes fatta att det var forsta gangen jag var dar och ansag att jag var otroligt irriterande som inte fattade sjalvutcheckningen.

Jo, jag glomde nastan tillagga: min mobil fungerar inte. Den har varit dod hela dagen, den hittar ingen kontakt, vilket ar riktigt mysko eftersom den fungerade igar. Det ar aldrig nagra problem nar jag ar i Belgien... Men... Sa om jag inte svarar pa sms sa ar det darfor.

Anyhow, nu ska jag ta mig tillbaka pa omma fotter till hotellet. Jag har gatt konstant hela dagen. Jag tror jag har skavt av halva fotterna. Forhoppningsvis blir morgondagen battre och mer effektiv. Jag ska lagga mig tidigt sa jag kommer upp tidigt sa jag hinner sightseea mycket :). Ha det och syns snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback