England day 2, part 2

Hej igen. Denna resa har blivit en parodi pa resor. Det ar helt vardelost. Forsoker fortfarande boka om min resa. Allt ar sa otroligt dyrt! Forstar inte hur jag kunde ha forstatt sa fel. Min budget pa 6000 kr ar dod. Har bokat hotell 2 natter till, vilket alltid ar trevligt att veta var man ska bo. Resten av eftermiddagen ska jag shoppa pa Oxford Street men hela dagen har gatt at till en massa faniga saker. Gick till King's Cross for att se hur man skulle gora med biljett till Oxford, men det kostade over 1000 kr bara resan sa jag sket i det. Jag ville verkligen aka tag nagonstans, men som det ar nu verkar det som om det bara blir London. Jag ska forsoka leta upp en tagresa, men arligt talat denna semester har bara visat mig hur naiv jag ar, an sa lange. Det har tagit mig en hel dag bara att leta upp boplats och planera vad jag ska gora - jag har inte ens hunnit ata ordentligt. Hade jag gjort allt detta innan jag reste hade allting varit sa mycket battre. Jag hade tjanat en massa pengar pa det ocksa. Det ar bara skrap. Jag far se det har som en ovningsresa infor min riktiga englandresa :P. Inte for att jag vet nar det blir, men anda. Detta har i alla fall bara blivit fanigt.

I alla fall, imorgon ska jag ga i bokaffarer och kolla pa sightseeing. Om jag ar kvar pa torsdag far jag se.

Hoppas ni har det battre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback