Bokö

Nu har jag äntligen fått min väska tillbaka. Den kom igår morse, med taxi. Stackarn har varit med om mycket. Jag har äntligen fått mina böcker! Här är en bild på ön jag byggt på mitt golv:

Det är alla utom en bok som jag köpte, en har jag redan läst :). Jag gillar det här med att ha böcker i en ö på golvet, jag tror jag ska behålla den ett tag. Det är trevligare än en bokhylla. Kan inte riktivt beskriva varför, men det känns lite friare tror jag... Eller något... Jag gillar det i alla fall.

I övrigt har jag inte gjort så mycket i helgen. Spelat lite Age of Empires III - The Asian Dynasties. Vet inte riktigt vad jag har gjort mer... Jag har tagit det rätt lugnt i alla fall.

Imorgon har jag öppning för Hanna är sjuk. Vill egentligen inte, men vad gör man inte... Hatar öppning, är inte alls en morgonmänniska, och det är dessutom lön. Mycket att göra. Men det är i alla fall bara en dag, sedan får jag sova igen.

Nej, ska inte tänka mer på jobbet. Har lämnat in fotona från England på framkallning. Om 8 (eller, 7 nu) vardagar kan jag hämta ut dem! Det kostar 69 kr / st och jag hade 4, så det blir rätt dyrt, men... Vad gör man inte. Ingen digital system kamera här inte. Måste verkligen spara pengar nu, gjorde av med otroligt mycket i england. Det är så dyrt där! Huvvaligen. Men jag älskar landet ändå :). Det är nästan konstigt att folk pratar svenska nu, det kändes så rätt med engelska. Menmen... Jag får se till att hitta en billig plats att bo på och så kan jag sticka dit igen :P.

Nej, nu ska jag hitta på något att göra innan jag somnar där jag sitter. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback