Freedag

Sitter här med en liten minifläkt som blåser sval luft på mig. Jag gillar den :). Har precis varit ner med tvätt, ska duscha och förhoppningsvis dammsuga och sedan får jag se. Skulle vilja läsa lite också, håller på med Tehanu, den sista i Ursula Le Guins Earthsea-kvartett. Fick en elräkning igår, håll på att dö. Sedan gick jag till jobbet och jobbade mig till magsår, eller en hjärtattack - i alla fall en för tidig död. Jag tror aldrig jag jobbat så hårt i hela mitt liv, och det säger en hel del. Vet inte riktigt vad jag ska äta till lunch idag. Det får nog bli soppa eller något. Ska gå och handla sedan, hade ingen mjölk till mina ringar imorse ;(. Inte fick jag någon post idag heller. Suck. I och för sig är det bättre med ingen post än en elräkning, men eftersom jag redan fått den så tycker jag att jag skulle kunna ha fått något roligt istället, någonting gratis eller så (vad som helst). Eller ett PS3. Om jag fick ett PS3 i posten skulle jag bli jäääätteglad! Men det är nog inte så många som vill skicka PS3 till mig...  Jag har varit jätteduktig den här månaden än så länge att inte köpa någonting. Jag har verkligen inte köpt något alls, förutom mat, och det tänker jag fortsätta med. Okej, jag har köpt en t-shirt. Men inget annat. Trots att jag hittade en varmchoklad-görare på Lagerhaus igår för bara 149kr. Jag ville ha den! Men så går det ibland... Igår var jag och Angélica och åt lunch föresten, vi köpte mackor på Hello eller vad det nu heter, och sedan köpte vi glass på Hemköp. Så träffade vi min mamma som köpte körsbär åt oss, bara sådär. Så vi blev mätta :). Jag har fortfarande några körsbär i kylen. Jag ska äta dem till efterrätt, efter vad den nu är jag ska äta till lunch. Det här med lunch är knepigt, men det får man leva med ibland. Att saker är knepiga vill säga. Det är de ibland. Nej, nu ska jag snart gå och hämta min tvätt. Jag har stängt av min lilla fläkt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback