Gott nytt år!

Nu har det hunnit bli 2008. Ingenting speciellt har hänt än för att jag ska kunna säga att året är speciellt bra, men å andra sidan har det gått några timmar bara, och de flesta av dessa har jag sovit, så... Jag håller tummarna :). Jag har i alla fall hunnit hänga upp min spegel och håller på att laga mat, couscous med grönsaker och kyckling.

När det gäller soffan kan jag meddela att jag mailat IKEA och de svarade att de skulle hämta den om jag ville, men jag vill ju ha en soffa så jag skrev till dem att jag bara ville byta om de kunde garantera att den andra var helt fri från insekter för vid det här laget har jag ju hunnit bli av med en del i alla fall. De har inte svarat ännu.

Jag har spelat en hel del Wii, jag och Carro spelade i 5 tim och 14 minuter igår (den har en loggbok haha). Jag väntar på Guitar Hero och Super Paper Mario som kommer med posten imorgon (trodde posten skulle komma igår men det kom tydligen ingen snyft). I alla fall, det är helkul och man får en massa träningsvärk hehe.

Nej, nu ska jag äta och dammsuga, plugga och ta en prommenad och så ska jag spela lite Wii och se lite på tv :D. Tänkt vad mycket jag har att göra. Ha det bra och gott nytt år!

PS. Bakade muffins med marchmallow fluff i förrgår. De är snart slut :P.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Gott nytt âr :D
(jag har inte glömt bort ditt mail, jag ska svara pâ det.. jag har bara sâ fullt upp nu med flytten! ska försöka hinna svara innan jag flyttar (dvs fredag) för därefter gissar jag att mina tvâ veckors semester ocksâ kommer att vara rätt fullbokade) kram

2008-01-02 @ 20:47:51
Postat av: Angélica

har du köpt marshmallow fluff nu??!!! jag vill med ha det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback