Teknisk support, my ass


Skrev detta den 26:e men p.g.a. de förhållande som skildras in innehållet kunde jag inte lägga ut det på nätet.

Har precis väntat i kö i 15 min för att få prata med en arrogant och otrevlig människa hos teknisk support för tele2. Enligt honom ligger felet i min dator. Enligt mig ligger det hos dem. Eller nog hitnet. I alla fall inte i min dator. Usch, jag blir så arg. Allt han upprepade var att min mail hos tele2 faktiskt fungerade. Men var spelar det för roll när ingenting annat fungerar?! Jag kan inte skicka mail alls (okej, förutom tele2-mailen) och jag kan inte logga in på hotmail. Jag har inte ork att tjorva med detta! Jag har spenderat flera timmar ikväll med att tjaffsa när jag egentligen borde plugga till kursen eller sova. Jag är så trött att mina ögon är små springor. Jag kände mig som en sådan där människa som ringer och klagar på maten på McD, en sådan där som bara är sur och gnällig (okej, alla är inte så, men många). Jag gillar inte att vara så, men jag kunde inte annat än att reagera på det viset när han var så otrevlig. Blä.

Okej, trevligare saker. Good thoughts. Happy thoughts. FIck en ny soffa av IKEA idag. De kom och tog min gamla, silverfiskinfekterade soffa och ersatte den med en ny, förhoppningsvis inte silverfiskinfekterad. Jag får se om det flockas fiskar kring anticimex-dosorna.

Föresten, har inte jag berättat om kursen? Det är BSM, fösta kursen för att bli skiftledare på McD. Den är i Stockholm så jag åker iväg snart. Jag har inte alls pluggat så mycket som jag borde (bl.a. tack vare idioten från tele2) så jag är lite nervös p.g.a. det, men i övrigt är det inte så fasligt nervöst. Är inte riktigt på humör att träffa en massa främlingar - och dessutom dela rum med en. Men det blir väl som det blir.

Nej, nu ska jag spela färdigt Donkey Kong och sedan gå och lägga mig. Jag somnar ju snart där jag sitter. Usch vad irriterad jag blev nu! Det är inte kul, jag vill vara på bra humör. Suck. Kassa människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback