Sengångare

Inte mycket har hänt sedan sist. Efter mer än en vecka lyckades jag äntligen bli frisk. Mer eller mindre i alla fall. Jag har mest bara jobbat. Dock har jag besökt IKEA nu i tisdags. Det var helskoj, så klart :). Köpte en DVD-hylla, en hylla, en massa småprylar - mest till köket, ett soffbord m.m. Min lägenhet börjar bli färdig nu. Snart kan jag inte klämma in mer prylar i alla fall haha. I övrigt har jag mest jobbat. Det är extremt jobbigt just nu, chefen är rätt ut elak och jag har verkligen ångest när han är där. Man kan ju inte göra något rätt och hur ska jag veta vad jag ska göra när allt jag gör blir fel? Hur mycket jag än försöker blir han bara arg. Alla har alltid sagt att han är så men det var inte förrän för några veckor sedan som jag verkligen fick se den sidan hos honom och den sidan har inte försvunnit. Jag mår riktigt dåligt av att jobba när han är där. Som tur är brukar han inte komma till restaurangen på helgen så jag kan se fram emot en chefsfri helg i alla fall. Det är hemskt för jag gillar verkligen mitt jobb. Hade det inte varit för honom hade jag verkligen trivts. Men jag står inte ut.

Hur som helst, vill inte riktigt tänka på det just nu. Jag ska duscha och sedan sova för jag gick upp kl 5 imorse. Kanske äter jag en glass också hihi. Jag ska hur som helst sova, jag är dödstrött. Skulle kunna sova 12 timmar. Men icke. Hur som helst, nu ska jag sluta svamla och titta på Singing Bee. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Angélica

Jag längtar tills jag kan komma o våldgästa dig i din lgh o spela Wii och kolla på din fina tävä. Det kommer bli najs, en najs sommar!!! En sommar med mkt grillning på Nyhem :) Wohooo!!

2008-03-03 @ 01:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback