Tomtar, pepparkakor och sådant

Hallå...
Här är jag igen. Kan man tänka sig!
Oh, well. Känner mig inte på topp, humormässigt, så ni får leva med det. Har precis spenderat några timmar med att skriva ett 3-sidigt referat/diskussion om Hex av Rhiannon Lassiter (sci-fi) ur ett IT-säkerhetsperspektiv. Jag vet, C-uppsatsmaterial... =/. Kan inte säga att det var kul, men jag gillade att läsa böckerna i alla fall! :)

Okej, så, det är snart jul. Jag har julhandlat så nästan alla julklappar är klara. Jag har en chokladkalender som nog slår rekord i godhet. I struck gold at Gekås! Nästa år ska jag köpa 50 st :P. Okej, kanske 2. Eller 3...

Like I said, fullständig humortorka. Skulle inte känna igen ett roligt skämt om det hoppade upp och bet mig i... host.

Har också ett ljus som jag tänder varje dag och så står det siffror på det och för varje dag ska man elda upp en siffra. You get it... Okej, min poäng var att... Nej, hade nog ingen poäng, ville bara berätta om mitt ljus.

Har jag berättat om mina tomtar? Jag har köpt två tomtar i plåt som studsar. De är jättehäftiga. Okej, det mesta som studsar är häftigt (t.ex. gelé), men ändå. Ja, jag gillar dem i alla fall.

Nej, nu ska jag städa upp lite, få ordning på saker och ting, det ligger böcker och tjaffs överallt. It's driving me insane!  So I will clean. Hurray...

Okej, take care. Bye!

Kommentarer
Postat av: halmstadforum.se

Vill du att din blogg skall synas mer och dessutom ha chansen att vinna feta priser? Se då till att registrera en användare på Halmstadforum.se. Den bloggare som varje månad drar flest besökare till hemsidan kommer att belönas med en plats på förstasidan och ett pris. Låter detta bra? Tveka inte! Registrera dig nu!!!!



PS. Vi kommer även utse Halmstads bästa Bloggare, vinnaren tilldelas ett skriftligt bevis. Det är något att hänga på väggen de!! DS.



Halmstadforum.se // Ryktet går – Häng med

Postat av: Angélica

Ha ha ha du har blivit uppraggad av halmstadforum.se.... och inte nog med det, du kan vinna FETA priser :P vem säger feta nuförtiden egentligen?? Skall du gå med i forumet?!



kram

2008-12-08 @ 19:29:27
Postat av: Angélica

Hur hamnade Mohammed här?

2008-12-11 @ 14:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback