Drömvävnad och tankelådor

Okej. Hej. Så, det ligger till så här:
Min hjärna är mosad.
Jag har jobbat med vår high-fi prototyp i 3 dagar. Konstant. Idag gick jag upp 9, åt, duschade och satte igång. Åt lunch med Angélica och sedan jobbade jag igen, till strax efter 18. Nu är jag klar. Jag kan inte tänka rakt, eller i någon form alls, mina tankar bara flyger åt alla möjliga håll och kanter.
Jag bara hoppas att ingen upptäcker något fel med den.

I alla fall, har inte så mycket att berätta. Har som sagt bara jobbat med skolan hela veckan. Försökt få PGP att fungera. Jävla PGP. Har lagt sammanlagt säkert 20 timmar på det skräpet. Tid som jag hade kunnat lägga på projektet...

Sedan har jag kämpat med att få Dreamweaver och css att göra vad jag ville. Fick inte till det till 100%, men tillräckligt bra i alla fall. Behöver nog använda något mer än css och html bara för att få det precis som jag vill.

Jaja, nog tjaffsat om det. Vad kan jag berätta? På söndag ska jag baka julstjärnor. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Skoltjaffs förmodligen. Jag vill ha jullov!

Om jag är snäll, kan jag få en extra månad jullov av tomten tro?

Kommentarer
Postat av: Angélica

Bara jag som kikar in för att se om nått nytt har hänt. Gör det ett par gånger per dag- jag är optimist :P

2008-12-17 @ 18:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback