Snö, tö, vårsol och regn

Här har det varit riktigt galet väder. Vi har haft nästan en vecka med snö (!), den enda snön vi haft under hela vintern och den kommer i slutet av mars. Nu är det regn. Igår var det strålande sol och +10 grader. I och för sig märker jag inget av det för jag jobbar mellanskift och är på jobbet hela dagen, men ändå. Hur som helst, vädret är väl galet på mer är ett ställe så ni förstår nog.

Igår diskade jag. Tjoho. I förrgår läste jag ut en bok - Songmaster av Orson Scott Card - som var riktigt bra. Jag hade föreställt mig att den skulle vara annorlunda men den var bra ändå. Nu får jag se vad jag ska läsa. Kommer inte att hinna i veckan ändå.

Anyway, I don't really have anything of interest to tell you. Jag letar efter en utbildning jag skulle kunna tänka mig att söka till hösten för pappa vill att jag söker något, men vad jag än väljer kommer jag bara med 10% säkerhet att läsa för jag ångrar mig ju hela tiden. Men jag har ju alltid Donken om jag skulle ångra mig :). Hur som helst, det är mest det jag håller på med. Jag ska försöka kolla igenom deklarationen snart också för jag har aldrig deklarerat själv förr. Jag brukar bara låta mamma göra det haha. Men jag får väl i alla fall försöka i år, innan jag ger den till mina föräldrar. Det är ju som att läsa kinesiska.

Nej, nu ska jag duscha och göra mig i ordning för jobbet. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Prinsessa På Vift

Japp det har varit -14 och igår var det lika varmt inne som ute hos mej,haha XD

Postat av: Angélica

Nu får det allt bli en uppdatering av bloggen snart igen!

KRAM från Amerika

2008-04-14 @ 21:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback