Sura snickare

Vaknade 7.30 av att de började banka på väggen. Men enda lediga dag och jag får inte ens sova ut! Men, det var inte direkt oväntat... Nu tvingas jag sitta och lyssna på dem hela dagen. De är så negativa, snickarna. Bara svär och skriker på varandra och klagar på musiken på radion (där håller jag dock med dem) och tror de är allmänt macho. Anyway...

Idag är det dags för mig att ta tag i skolan. Jag har knappt pluggat alls så det är bäst jag får något gjort. Jag har tänkt plugga hela dagen så vi får se om jag lyckas. Dock har jag ett litet problem. Man ska ju maila till expeditionen tre veckor efter kursstart för att få fortsätta plugga, annars avregistrerar de en. Gissa vad jag gjorde? Jag glömde så klart maila. Kom på det i lördags och fick lite panik. Jag får se om jag är utkastad... Ärligt talat skulle det vara rätt skönt för jag är så otroligt omotiverad och har inte alls lust att plugga, men å andra sidan är det ju min framtid och även om jag inte vet vad jag ska göra med all engelska kan det ju vara bra att ha. Jag lämnar det till ödet nu i alla fall, får jag inte fortsätta är det ju inte mycket jag kan göra åt saken ändå.

I övrigt har jag inte haft mycket för mig. Hade en liten egen filmkväll igår, såg Natural Born Killers i min ensamhet. Lär väl bli något liknande ikväll, efter allt pluggande. Jag var dock så trött igår att jag inte lyckades hålla mig vaken de sista minuterna. Sov säkert en timme innan jag ens insåg att jag somnat så jag får nog sätta mig och titta på 5 minuter Natural Born för jag kommer inte ihåg vad som hände haha. Klockan var inte ens 10 heller haha. Så går det. Hur som helst, nu ska jag sätta igång med plugg och det som behövs göras. Trots snickarna här utanför. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback