My name is Mac, Big Mac

Sista dagen med BigMac för 15kr idag. Skönt! Är så otroligt trött på att göra BigMac. Gjorde hur många som helst idag. Det sade bara pang och helt plötsligt var vi 4 pers på vanliga och gjorde BigMac som aldrig förr. Har fått lite fler böcker att plugga också. Det är frustrerande, det känns som att ingenting händer. Mattias sade ju att han ville att jag skulle kunna öppna om en månad men allt jag fått är nycklar och lärt mig räkna kassor. Menmen... Jag är väl bara otålig. Middag med jobbet igår i alla fall. Riktigt trevligt, om än vissa samtalsämnen var lite utanför mina intressen. Vann kökstävlingen dessutom och fick en iPod Touch (eller ett presentkort till en). Hur bra som helst :). Då kommer jag att få plats med alla mina favoritskivor och aldrig ha ångest för att jag inte har med precis den skiva jag vill lyssna på just då! Cool är den också, haha. Hur som helst, det var synd att jag skulle upp så tidigt idag (började 6.30) men jag stannade ändå ute till 2-tiden haha. Speciellt trött är jag inte heller, fast jag har inget minne av att väckarklockan ringde imorse.

Nej, nu har jag saker att göra så jag måste rusa som vanligt. Verkar aldrig ha tid att sitta ner en enda sekund nu för tiden. Ha det!
/S

Kommentarer
Postat av: Angélica

Tycker du har övergett mig lite för Donkan.... man måste ha tid för sina vänner oxå. Hur går det med planerna för min lgh förresten? Kommit nån vart i funderandet? Jag har kollat massa spännande kurser på Ball Uni, skall bli sjukt skoj att åka- även om det verkar som om min kassa kommer eka toooooooomt i år efteråt. Men det är smällar man får ta. Kanske jag träffar en rik amerikan o han betalar av mina studieskulder...! Ciao!

2007-09-22 @ 11:59:29
Postat av: Susanne

Jag har inte övergett dig, jag är bara upptagen :/.

2007-09-22 @ 16:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback