Hoppashoppashoppas

Oooooh, jag har precis lyckats få ett erbjudande på en lägenhet! Jag hoppas verkligen, otroligt, jättemycket att jag får den. Det är en 2:a på andersberg, liiite för dyr men jag är verkligen desperat. Ska ringa hfab imorgon och fixa visning. Jag måste bara flytta! Menmen, vi får väl se. Håll tummarna för mig i alla fall och om ni känner någon på hfab kan ni väl be dem ge den till mig? Snälla?

Hur som helst, idag har jag varit uppe med tuppen och jobbat, sedan kom jag hem och pluggade och så nu ska jag se på TV.  Har jag påstått att jag har ett liv? Nej, tänkte väl inte det.

Imorgon ska jag också jobba och plugga. Här händer det saker. Men på torsdag är jag ledig så jag får se om jag får med mig Angélica på den där gratis träningen på kårgymmet som vi fick (jag kommer att sakna yogan i höst! Men jag har inte tid). Jag känner mig hurtig just nu, men jag anar att det inte kommer att vara så då. Det är därför man går tillsammans med något, så man inte kan strunta i det utan att göra den andra personen besviken haha.

Nej, nu ska jag fortsätta tänka och hoppas på den där lägenheten. Villvillvill!

/S

Senare:
Tänkte uppdatera lite om hur det gått. Jag har definitivt tackat nej till lägenheten (inte för att jag skulle fått den ändå, men whatever) eftersom jag, när jag kommit till sans och lugnat ner mig lite och fått lite sömn, insåg att den är alldeles för dyr för mig. Jag vet inte vad jag tänkte, jag är väl så desperat att jag förlorar all känsla för ekonomi. Så ligger det till i alla fall. Det är tråkigt, men inget att göra åt. Jag får hålla tummarna för nästa.

Kommentarer
Postat av: Angélica

Jag tycker du skall satsa på min lgh. Du kommer ju inte få flytta in i en lägenhet förrän jag åker till Amerika iallafall... o om du vill komma tidigare så får jag väl flytta in till dina parenteser- så slipper de bli så ensamma o jag får lite grodlår o anka...

2007-09-13 @ 10:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback