F'låt?

Har jobbat som en galning på senaste tiden. Igår var jag på jobbet i drygt 10 timmar, om inte närmare 11. Lite trött jag var efterråt. Hu. Idag blev det i alla fall bara 20 min längre än det skulle vara. Jag har i alla fall får leka halv-trefjärdedels skiftledare i ett par dagar nu. Idag var dock en galen dag med Happy Meal för 19kr så det var alldeles för mycket att göra för att jag skulle kunna försöka mig på något mer än kassaansvarig. Hur som helst, nog om jobbet.

Såg Saw igår. Den var riktigt bra. Gillade speciellt slutet :P. Ska nog se Saw II idag, har laddat upp med nachochips och guacamole. I övrigt har jag 3 000 saker att göra och hinner knappt sitta här alls. Jag måstemåstemåste städa för det ser helt katastrofalt ut här. Saker överallt. Dessutom måste jag plugga som en galning, både donk och skola. Mest skola. Jag har inte pluggat på en vecka (vupps). Jag ligger verkligen efter. Jag borde nog bry mig mer, men jag orkar inte. Hur som helst, det är vad jag kommer att göra idag. Kul va?! Nej, tänkte väl inte det.

Dagens låt: Danko Jones - Don't Fall In Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback