Ömma fötter

Öppning idag, var på jobbet kl 6. Skoj. Lite trött sådär bara :P. Men det gick bra i alla fall, tänker inte på allting som måste tänkas på ännu, men man lär sig med tiden. Känns som att jag börjar få koll på saker nu i alla fall.

Nej, måste skriva något om mina lediga dagar också. Köpte några dvd:er, hur skoj som helst. Princess Mononoke, Min granne Totoro, Spirited Away, Battle Royale, Svärdet i stenen och Number 23. Ser verkligen fram emot de tre första (de andra också så klart), måste se till att kolla på dem så snart som möjligt. Såg Battle Royale och Svärdet i stenen med Carro. Vad mer gjorde jag? Känns som att jag inte haft nästan någon fritid. Jo, såg Saw III också, och något mer... V för vendetta. Eller, vi såg första 30 minuterna och gav upp då det bara var en massa snack och alldeles för lite action. Får ge den en ny chans någon annan gång.

Ikväll ska jag på bio och se Stardust. Ska bli skoj. Hoppas sällskapet är bra också :). Imorgon blir det en massa jobb igen, men föräldrarna är borta så jag kan koppla av i vardagsrummet med en bra film på kvällen. Det ska bli väldigt skönt måste jag säga.

Har nog inget kul eller intressant att skriva. Någon dag ska jag lägga ut receptet på kycklingpaj som Helena ville ha, men jag orkar inte nu. Det är jättegott :P. Föresten, jag har formaterat min dator nu så den fungerar och jag är glad :D. Har inte installerat alla program som jag hade tidigare, men det får jag göra när jag har tid. Det viktigaste är att den går att använda igen. Nu kör jag för fullt med virusskydd och sådant, jag vill inte ha virus igen. Iofs behövdes den formateras, men ändå. Massa onödigt tjorv.

Nu ska jag göra mig i ordning. Ha det!
/Susanne


Kommentarer
Postat av: Susanna

hallâ du blev väl inte kidnappad i fredags hoppas jag? jag vill ha svar pâ mitt mail! :)

2007-11-01 @ 07:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback