Never weak, never wrong

Jupp, nu är det mörkt ute. Har varit det ett tag redan, kolsvart sedan 18 i alla fall. Det är hemskt, snart är det vinter! Huvva. Det har knappt varit någon sommar alls. VI får hoppas att det knappt blir någon vinter heller... Jag har ingen lust alls att frysa. Det var kallt ute idag. Brr... Tänker stanna under filten resten av kvällen.

Lagade mat åt Carro idag. Förstår inte riktigt hur man kan leva utan en ungsform, men vi klarade oss i alla fall med en bakplåt haha. Får se vad jag hittar på imorgon. Har lite dålig fantasi just nu.

Nej, vad mer kan man säga. Har en ledig helg, vilket behövs. Jag tänker inte oroa mig för något, jag tänker bara ta det lugnt för jag klarar snart inte att gå på sparlåga längre. Sover alldeles för lite, tänker alldeles för mycket. Hur som helst, funderar på att lägga ner skolan. Har verkligen 0 motivation, 0 lust och 0 inspiration. Det är bättre att göra det någon gång i framtiden när jag kan göra det ordentligt. Jag har varit less på att plugga i minst ett år nu och nu när jag har något annat att fylla min vardag med känns det nästan onödigt. Vi får se. Jag lutar åt att sluta i alla fall, men då kan jag inte berätta det för pappa för han skulle gå i taket. Får vänta med att säga det tills jag flyttat...

Anyway, nu ska jag gå och slötitta lite på TV och fundera på lunch imorgon.

I can never be weak, never be wrong
I always have to stay strong
Not let them get under my skin
Never let them make me feel human
Because I'm not
I'm too strong, never wrong
So save your sympathy
And leave me the hell alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback