Kravmärkt

Riktigt rolig kväll ute i lördags då vi var och lyssnade på Tinkerbell på B&B. Söndagen var lite mindre rolig för Carros del (jag var mest trött - vaknade kl 9), men vi såg lite Monty Python i alla fall och beställde pizza vilket aldrig är fel, speciellt inte en sådan dag då man känner att man kan äta hur mycket som helst av vad som helst haha. Idag är det andra puckar, då jag måste plugga en hel massa. Jag har en rolig (?) artikel att läsa, frågor som kräver A4-långa svar och Kvalitetsfakta att lära mig utantill. Har i alla fall fått lite speciell mat till lunch, vi åt surströmming. Det är inte varje dag man får det så jag antar att det gör dagen lite bättre åtminstonne. Lyckades sova 12 timmar i natt också så jag är inte ens trött längre. Har en vecka utan öppning att se fram emot, en hel del bra filmer att titta på och... tja... inget mer. Men helgen var kul i alla fall så jag får leva på den ett tag. Nu ska jag sätta igång. Ha det!

Föresten, dagens låt: Yellowcard - Empty Apartment


Senare:
Nu har dagen gått, lite seg och trist men jag överlevde. Jag har fått en del gjort, jag har svarat på en av de där jobbiga frågorna och insett att jag glömt att det faktiskt kan vara ganska skoj att analysera böcker. I alla fall om man har en bra bok att skriva om. Jag har inte hunnit läsa artikeln däremot, men det är alltid någonting. Imorgon får jag läsa igenom och rätta det jag skrivit. Jag har också tagit mig igenom både Kvalitetsfakta och handledarboken, så både donk och skola borde vara nöjda. Jag hade dock säkert inte fått lika mycket gjort om inte min dator varit så irriterande seg och mer eller mindre dött så jag inte kunde öppna Internet Explorer och kolla Facebook haha. Det enda bra med att sitta och plugga framför datorn en hel dag är att man kan lyssna på musik. Har lyssnat på en massa bra saker, just nu är det Korn men det har också varit Hoobastank, Yellowcard, Danko Jones och Jimmy Eat World. Är lite nyfiken på Hawthorne Heights som jag ska lyssna på sedan. Hur som helst, nu lägger jag ner detta för idag och får hoppas att jag inte behöver spendera varenda ledig dag såhär. Ska se på CSI om en stund och sedan får jag se om det finns något skoj på TV eller om jag kanske ska se en film. Hm... Bra idé. Fight Club kanske. Jag har ju skrivit om boken hela dagen så jag har blivit riktigt sugen på att se filmen. Vad smart jag är. Det ska jag göra.

Kvällens låt: Korn - Hollow Life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback