Kontrollant

Kontrollant på jobbet idag. Är helt slut. Jobbade 9-18 med 5 min rast. Det var kul ibland, men mest nervöst. Alla är på helspänn, går i taket om det ligger ett pommes på golvet och om man missar att fråga om plusmeny en gång. Regerade dock 1:an den sista timmen haha. Måste säga att jag hade ett ordentligt flyt. Nej, men det var en tuff men bra dag. Imorgon är det stängning, har inte hunnit bli orolig än. Tänker inte bli nervös för det är bara onödigt, men jag hade önskat att det var medarbetare jag var lite mer positiv till. Hur som helst, vad mer kan jag berätta? Det har inte hänt så mycket. Har sett en massa bra filmer med Carro och ikväll ska jag se Ice Age 2 som jag köpte igår. Jag ska också vara lite olydig och äta popcorn. Har käkat en massa godis på senaste tiden, det är inte bra, jag brukar inte äta godis men nu har jag haft ett sådant sockersug. Ajabaja :P.

Nej, usch vad trött jag är. Ska gå nu. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback