Frihet att klicka

Sitter vid vår laptop och skriver detta, är så otroligt less på min dator och alla problem den har. Tycker den kan bryta ihop på sin fritid istället. Suck. Får väl ge upp och formatera om. Men det är så jobbigt! Gaah.

Andra lediga dagen. Vad har jag gjort? Var hos Carro idag igen, lagade currykyckling med jordnötter och banan - inte riktigt flygande jakob men nästan. Så nu har jag spenderat kvällen framför datorn och njutit av att den faktiskt reagerar när jag trycker! Min dator har fått fungera som musikspelare haha. Nu ska jag väl se på någon film eller så. Hämtade de jag beställt idag, lär väl bli att jag tittar på The Crow. Jag har verkligen inget spännande för mig. Det är lite trist, tre hela dagar ledigt och jag sitter här. Menmen, imorgon kväll hade jag tänkt hitta på något skoj. Kanske. Det är iofs skönt med lite vila också. Vila och musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback