Flyg fula frilla

Efter en ganska kort dag på jobbet idag gick jag förbi frisören på Eurostop och klippte av mig pottfrillan. Det var verkligen befriande, jag har inte varit speciellt nöjd med den alls. Men nu tycker jag det blev riktigt bra faktiskt. Kort och trevligt. Vad jag har framför mig ikväll, och försöker undvika genom att skriva här, är skolarbete. Det går riktigt bra. Att undvika det vill säga. Jag har inte gjort ett skit än. Men jag får väl ta tag i det snart. Har föresten lyssnat lite på Hawthorne Heights idag och insåg att jag faktiskt lyssnat på dem förr. Bra att jag håller koll på vad jag lyssnar på. Men så går det ibland. I övrigt är jag sugen på fika. Kladdmuffins eller kanelbullar eller något. Åt en kanelbulle på jobbet idag. Det är så gott! Det kommer att bli farligt att jobba på McDonalds framöver. Hur som helst, nu ska jag väl plugga. Här är en bild på min nya frisyr föresten:
image12
Dagens låt: Hawthorne Heights - Breathing in Sequence

Kommentarer
Postat av: Susanna

fint :) och fina glasögon, har jag sett dem? och fint att du ler!!
Men, saknar du aldrig ditt lânga hâr? Jag skulle aldrig vâga klippa av allt mitt hâr...
Lycka till med skolarbetet! bon courage ;)

Postat av: Susanna igen

och ja, jag mâste bara säga att det är riktigt farligt att jobba pâ min lunchrestaurang ocksâ!eller att bo i frankrike kanske.. jag äter alldeles för mycket socker nu för tiden! hua.. men vet du, vi har börjat jogga varje söndagmorgon! (jag är jättestolt) sâ det kanske kompenserar lite.. hmm..

2007-10-04 @ 20:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback