Could I? Should I?

Har gett mig själv ledigt resten av kvällen, från plugg och känslan att jag borde plugga. Har gjort en hel del skolarbete den här veckan så jag tycker jag förtjänar en kväll ledigt. Inte för att jag har mycket ork att göra något, men whatever. Är verkligen otroligt trött. Jobbig dag på jobbet, för lite folk som jobbade, för många som åt. Fick ett enormt begär efter kexchoklad nyss, och det hjälpte faktiskt mot huvudvärken. Vem har sagt att godis inte kan vara bra för hälsan?

I övrigt är min dator otroligt irriterande. Jag har tur om jag lyckas köra 10 minuter utan att den stannar. Det börjar verkligen gå mig på nerverna. Snart måste jag nog formatera hårddisken, men jag orkar verkligen inte.

Nej, det har egentligen inte hänt mycket. Jag har jobbat och pluggat och tittat på Fight Club (som jag fortfarande inte orkat se klart, har nog 15 min kvar. Usch så patetisk jag är). Så spännande är mitt liv just nu. Eller, vem sade något om liv? Det handlar nog mer om ett slags koma. Never mind, jag är bara trött. Jag ska duscha nu tror jag. Eller sova. Eller se på TV. Eller se färdigt Fight Club. Eller sitta och stirra på Facebook. Eller något.

För alla er som behöver en anledning att fortsätta vara singlar (förutom det faktum att man inte kan träffa någon):
image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback