Saker i huvudet

Okej, så jag klarade att skriva här en dag till i alla fall. Tjoho. Anyway, är rätt trött - har precis kommit hem från jobbet. Jag försöker hitta någon bra låt att lyssna på (har Snow Patrol - Chasing Cars på hjärnan) men verkar inte riktigt lyckas. Några tips? Försöker återhämta mig lite efter hettan i köket. Det var verkligen otroligt varmt där inne idag. Jag vet att man ska vara glad att det inte regnar för en gångs skull, men det är inte speciellt trevligt när man måste basta på jobbet. Gissa vem som var frivillig attt hämta saker i kylen? För övrigt så är jag arg på cdon som fortfarande inte skickat min cd (snart två månader sedan jag beställde den), och så väntar jag på böcker från bokus (de är dock inte försenade än). Det är lite antiklimax här, jag har sytt färdigt det jag tänkte sy och har städat en massa så att det är tomt och fint, men nu har jag ju inget för mig. Så går det när man städar.

Utöver mitt tråkiga liv kan jag meddela att det är bara 4 dagar kvar tills Harry Potter and the Deathly Hallows kommer! Jag funderar på att gå på Kristina Hildebrands föreläsning på biblioteket på lördag (hon är alltid intressant att lyssna på) men då går jag ju miste om några timmars Potter-läsning, speciellt eftersom jag jobbar stängning på kvällen och kommer att vara i stängnings-koma. Måste överleva med mindre sömn än vanligt (vilket säger en hel del med tanke på att jag sov i genomsnitt 5 timmar per natt sist jag hade stängning) för att hinna läsa färdigt boken så snabbt som möljligt. Oj vad mycket jag skrev om Potter. Ja, så går det.

Hur som helst, jag ska nu parkera framför fortsättningen av Hell's Kitchen och hoppas på att få lite inspiration till en bra låt att lyssna på. Ha det!

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback