När skjuter ingen... fisk?

Jag och Angélica tänkte ju gå ut på ett litet äventyr igår, men det blev inte mycket (om inte fika på Espresso House räknas?) av sådant. Det är alldeles för dyrt att gå på äventyr! Tropik Centret kostar 70 kr och bowling kostar 120 kr, vilket vi inte hade över igår. Vi fíck helt enkelt skjuta upp vårt äventyr. Vi tittade lite på fiskarna utanför i alla fall, och stod i vägen för en massa ungar som också ville titta på dem.

Nåväl, idag ska jag ut på mitt alldeles egna lilla äventyr då jag tänkt storstäda. Man vet aldrig vad man kan hitta i lådor och vrår. Jag kanske t.o.m. flyttar på fåtöljen (och vem vet vad som gömmer sig där bakom?!) och då är det verkligen illa. Jag får nog utrusta mig á la Lara Croft (eller, snarare á la Indiana Jones). Nej, så illa är det inte :P. Men mina lådor är lite av ett mysterium. Columbo någon?

Anyway, försöker lyssna lite på Arctic Monkeys men jag är inte så jätteförtjust än. Jag får se, de kanske blir bättre med tiden... Jag gillar bandnamnet och vill verkligen gilla musiken också. Men... It's slightly bland. Hur som helst, jag ska nu ge mig på lådorna och om jag överlever mötet återstår att se.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback