Galen...kastrull?

Jag har spenderat dagen med att lyssna på musik och läsa Harry Potter and the Half-Blood Prince. Det innebär så klart att jag nu är redo för Deathly Hallows på lördag. Tjoho! (En granne gick precis förbi här utanför med väldigt... intressanta shorts. Hm...) Jag är otroligt sugen på tacopaj, det är inte bra att väcka pajmonstret. Dagens låt är nog Keane - Snowed Under. För att vara norrlänning (och absolut, otroligt, extremt less på snö) så får fenomenet mig förvånandsvärt nostalgisk. (Glassbilen höll precis på att ge mig en hjärtattack när den kom här utanför, och den väckte hunden dessutom.) Fick mina böcker från Bokus idag, wohoo! Tänkte läsa "The Importance of Being Earnest" ikväll. Den tar nog inte så lång tid, jag hinner innan det är dags för Deathly Hallows. Jag borde verkligen hitta på något att göra imorgon innan jobbet, jag har ju suttit här och ugglat hela dagen idag. Tja, vi får väl se.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback