Fleromättat

Har precis vaknat, ska göra tacopaj och åka på en liten utflykt med Angélica senare idag. Det ska bli skoj! Har lyckats få hela 7 timmars sömn i natt, vilket praktiskt taget är rekord. Hade sista stängningen på ett tag igår och det firade vi lite :P. Det tog en stund innan jag blev varm om fötterna igen. Dagens låt är helt klart John Lennon - Stand by Me haha.

Nej, jag ska hitta på något mer konstruktivt istället för att sitta här och glo ut genom fönstret. Man hör ju inte musiken när det dammsugs i rummet bredvid så vad är det då för poäng att sitta här? Suck. Jag måste också städa idag... Men jag har moppat golv i fyra dagar och har ingen lust alls att städa mer! Gaaah.

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world
Snow Patrol - Chasing Cars

Kommentarer
Postat av: Helena

Hallå där.. den här bloggen har jag aldrig hört talas om tidigare! KUL! :) Jag är väldigt nyfiken på Harry Potter måste jag säga.. men tänker vänta till den svenska översättningen kommer i November. Går inte att byta språk hux flux när man läst alla tidigare böcker på svenska =/ Vädret är urtrist här just nu. Har några lediga dagar.. men vad tusan ska man hitta på? Har dessutom problem med min förbaskade rygg (foglossningar) så jag kan inte ta mig för så mycket utan att få värk.. inte ens gräva i rabatten! Vilket jag skulle behöva. Suck. Well, bebin mår bra i alla fall.. så som det lever om! Han/hon gillar att puckla på mina inälvor. haha :) Hade bra! Kram

2007-07-24 @ 16:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback