Familjära skeenden

Jag måste erkänna, jag glömde faktiskt att jag hade en blogg. TIllfällig minnesförlust, kan man kalla det så? Hur som helst, har lyckats ta mig igenom Harry Potter and the Deathly Hallows trots att jag jobbat stängning. Läste ut den vid tre i natt, efter att jag kommit hem från jobbet. Den var inte lika mindboggling som jag hade trott. Flera teorier som finns på nätet (och som jag läst för flera år sedan då jag fortfarande orkade) var korrekta, och på något sätt lyckades den kännas lite tillgjord. Kaoset var frånvarande. Hur som helst,  den var helt ok, och nu vet jag allt som går att veta om Harry Potter.

I övrigt har jag inte gjort ett dugg. Jag har jobbat och läst, och egentligen inte ens sovit speciellt mycket (det är lite svårt när man bara drömmer om hamburgare en hel natt). Lyckades hålla mig mer eller mindre medvetslös till 11 idag i alla fall. Sitter nu och väntar på posten... Jippi, vad spännande. Det regnar. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Jag skulle kunna läsa, men då måste jag välja en bok (ve och fasa!). Äsch, jag kommer nog på något.

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback