Doh!

Inte mycket har hänt de senaste dagarna. Jag har mest bara jobbat. Igår var det dock lite liv i luckan. Jag var och klippte håret (140 kr!) och blev väl rätt nöjd. Det ser lite för prydligt ut, men jag får väl leva med att vara prydlig antar jag. Åt lunch på stan gjorde vi också, jag och Angélica, god kinamat. På kvällen gick jag sedan på bio med lite McFolk, vi såg Simpsons. Den var riktigt rolig, men jag måste säga att det finns avsnitt som är bättre. Den var inte perfekt, om än delvis helskoj. Man satt med ett leende hela tiden :). I övrigt, Angélica, behöver du inte vara orolig. Jag tänker inte börja sjunga falskt och tvinga dig köpa skotskrutiga tights. Det finns ingen risk för det :P.

Nu är det alltså jobb idag igen. Men blir så passiv när man jobbar. Bara går till jobbet, jobbar, kommer hem och väntar tills nästa dag då man ska till jobbet igen. I alla fall när man har mellanpasset. Huuu.... Jaja, jag får väl ta mig igenom dessa dagar också, kanske händer något skoj (man vet aldrig). Jag borde försöka bli mer optimistisk. (Det står 4 kylskåp utanför grannens hus... Hm...) Vi får se, jag är inte riktigt på humör just nu. Kanske sedan.

Ha det!
/S

Kommentarer
Postat av: Susanna

Det verkar ju gâ riktigt bra med bloggandet, tvâ veckor! Heja pâ :) Kul att läsa iaf.
Nu ska jag svara pâ ditt mail :)
/Susa

2007-07-31 @ 20:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback