Åter igen

Det var väl ett år sedan jag skapade den här bloggen. Då lyckades jag skriva fyra inlägg, alla diverse ignoranta kommentarer på samhället och vad som pågick just då. Det lyckades inte vidare bra (jag har generellt inga åsikter om samhället). Jag tänkte dock pröva igen. Inte att uttrycka åsikter, det har jag gett upp för länge sedan, men att skriva lite då och då om mig själv och allmänt det som man brukar skriva i en blogg. Överlag är jag inte en speciellt intressant person, d.v.s. jag gör inte speciellt mycket som är värt att skriva ner, men man kan ju alltid försöka. Hur som helst, jag får se hur det går. Jag lär väl komma tillbaka imorgon, men om jag finns här dagen efter det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback