Waste

Så... Första dagen efter resan är lite... Huh? Känner mig fullkomligt desorienterad, har ingen koll på läget alls. Fick gå tillbaka till mejeriavdelningen på Coop säkert 4 ggr för att jag glömde en massa saker. Är öm lite överallt. Mår kasst. Det enda som hjälper är att lyssna på Keane. Tror inte riktigt jag borde resa bort haha. Allt detta bara för en flygresa och en tågresa. Snart ska jag dessutom till jobbet. Aah! Hur ska det gå? Jag kommer att svammla till allting. Bäst ni håller er från McDonalds idag.

I övrigt kan jag meddela att jag nu är stolt ägare av F-Secure Anti-Virus 2007, och att min dator ändå tjorvar men inte lika mycket. Hittade 22 virus och 57 spionprogram på första scanningen. Vupps! Det är dock inte helt rensat, utan något finns dolt som inte vill hittas men ändå ploppar upp hela tiden. Irriterande, men jag är på god väg.

Jag har dessutom tryckt en ny tröja:
image7
Jag bara älskar den (ni kanske känner igen trycket från knappen).

Dagens lår är helt klart Keane - Bend and Break (det är det enda som håller mig på fötter för tillfället). Vad har jag mer gjort? Jag lyckades ju packa upp allt igår, vilket praktiskt taget är rekord (jag hatar att packa upp) så det behövde jag inte göra... Jo, jag har lyssnat på en av de CD jag köpte, Queens of the Stone Age - Lullabies to Paralyze. Den är helt ok, några av låtarna gillade jag verkligen. Men jag brukar alltid ogilla skivor första gången jag lyssnar på dem så det finns hopp :D.

Nej, då ska jag börja dra mig till jobbet. Eller, göra mackor först. Illa att gå till jobbet utan mackor (när man jobbar på restaurang haha).

Kommentarer
Postat av: Angélica

Jaha det var här du gömde dig....
Vaddå du har tryckt en ny tröja? Trycker du tröjor menar du? Varför har du inte sagt detta till mig? Vad är det för hemligt liv du lever bakom ryggen på mig? :( Är mkt besviken på dig! Skämmes!!

2007-08-17 @ 23:08:55
Postat av: Angélica igen

Oj oj oj jag är ju ett riktigt omtalat namn i din blogg... känner mig mkt smikrad :)

2007-08-17 @ 23:20:11
Postat av: Susanna

okej, nu har jag uppdaterat mig lite (bara sâ du vet, innan du svarar pâ mitt mail). hoppas du har hunnit "landa" nu :) alltid jobbigt att byta plats..

2007-08-20 @ 18:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback