Tryck (inte på knappen)

Jag har blivit alldeles fast i en ny hobby: tröjtryck. Det är jättekul och man får en massa snygga tröjor på köpet! Här är resultatet från gårdagen:
image3
Det är bara en som än så länge är redo att användas eftersom det tar en stund innan färgen är helt torr. Hur som helst, there is more to come! Jag har också tittat på en massa filmer medan jag jobbade med trycket (eller, titta är väl fel ord...). Filmer jag inte sett på jättelänge och helt glömt bort (mer eller mindre) hur bra de var (och hur sugen man blir på choklad av att se Charlie and the Chocolate Factory!). Det var verkligen åratal sedan jag såg Titan AE t.ex., och 101 Dalmatiner. Så nu ver ni vad jag gjorde igår haha. Idag ska jag fortsätta med tröjtryck, besöka tandläkaren och gå till jobbet. I övrigt har jag inget planerat. Dagens låt är The Lumberjack Song av Monty Python.


Kommentarer
Postat av: Helena

Coola t-shirts! :) Gör du trycken själv? Hur då?

2007-08-07 @ 12:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback