Oopraaahh

Det är ett under att jag sitter här. Eller snarare, det är ett under att jag sitter överhuvudtaget och inte ligger utslagen någonstans, omöjlig att väcka. Det har nämligen visat sig vara väldigt svårt att sova tillräckligt länge på morgonen efter stängning. Genomsnittet har varit 5 timmar tror jag och det hjälper ju inte att vi stannade uppe till 5 och tittade på film igår/idag efteråt haha. Inte för att jag klagar, det var jättekul, men jag vill bara att ni ska inse att ni bevittnar ett mirakel. Jag undrar hur många som somnar under filmen ikväll/imorgon :P. Anyway, i övrigt har jag bara tagit hand om en gryende förkylning som inte riktigt brutit ut. Jag hoppas den håller sig borta. Jag käkar echinagard för glatta livet i alla fall. Jobbet går som vanligt. Hoppar mellan en massa olika saker, ena sekunden är jag i köket, i nästa står jag i kassan. Men det är ganska skoj att variera. Igår fick jag dessutom en killes telefonnummer när jag stod i ettan haha. De vägrade åka vidare till nästa lucka om jag inte tog emot hans nummer (först ville han ha mitt men aldrig i livet att jag ger mitt nummer till en främmande människa) och vad ska man göra?! Det får ju inte bli helt stopp i driven. Han sade att jag skulle ringa på fredag hahaha. Tänk vad man får stå ut med på donken :P.

Dagens låt: Franz Ferdinand - Do You Want To.

Kommentarer
Postat av: Susanna

nej men vad trevligt ;) var han snygg? :p

2007-08-21 @ 08:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback